Over ons

     

    Slob administratie- & belastingadvies is opgericht door Arie Slob. Inmiddels is binnen ons bedrijf 30 jaar aan ervaring aanwezig op het gebied van administratie en belasting.

    Sinds kort een nieuw, fris bedrijf!

    Na jarenlang als medevennoot werkzaam te zijn geweest bij een administratie –belasting advieskantoor en relatiebeheerder bij een accountant kantoor, ontstond de behoefte om de cliënten meteen volledig pakket van dienst te willen zijn, zoals:

    • In ontvangst nemen van de administratie
    • Verwerken van de administratie
    • Tussentijds overzicht – jaarrekeningen opstellen
    • Bespreken jaarrekening – begroting
    • Begeleiden en adviseren bij het nemen van beslissingen op zowel zakelijk als privé terrein
    • Opstellen aangifte inkomsten- en vennootschapsbelasting
    • Opstellen ondernemingsplan/investeringsplan

    Door volledig op de hoogte te zijn van de in- en outs van de ondernemer/onderneemster en het bedrijf kan een opmaat advies/begeleiding verstrekt worden.

     

    Tip: Verlaagd BTW-tarief onderhoud woningen ouder dan twee jaar.